Personal Branding înseamnă pasul următor pentru cariera ta
Cu toții ne dorim să creștem cât mai armonios profesional și să dezvoltăm sănătos, sustenabil proiectele în care suntem implicați. Pe lângă skill-uri, nu trebuie să neglijăm cartea de vizită a reputației noastre, care ne ajută să fim în topul listei când vine vorba de alegeri și recomandări ale angajatorilor și /sau partenerilor.
Pentru că aproape întotdeauna atuurile personale sunt cântărite mai obiectiv din exterior, cursul de Personal Branding tocmai aici intervine: te ajută să-ți identifici punctele forte, să-ți dezvolți calitățile care te recomandă. Pe de o parte te învață să le comunici cât mai eficient și să le transformi în mesaje-cheie pentru poziția ta; pe de altă parte îți arată cum să le folosești ca avantaje competitive unice pentru cariera sau afacerea ta – pe scurt, pentru a-ți diferenția ceea ce ai de oferit profesional.
Cine a participat la curs?
Prima ediție a cursului de Personal Branding a avut loc în primăvară. Am cunoscut antreprenori și manageri din diverse domenii (de la educație, la zona de retail & business), arhitecți și designeri, specialiști în PR & comunicare, conștienți de importanța unei reputații solide și nevoia actualizării ei pentru dezvoltarea proiectelor și afacerilor în care sunt implicați.
Cursul de Personal Branding nu se adresează însă doar antreprenorilor sau managerilor. Ci tuturor acelora dintre noi care simțim pe propria piele competiția din ce în ce mai mare în contextul de azi, ce e într-o permanentă schimbare. Pentru că e vorba de o definire cât mai clară a poziției și personale, și profesionale, am descoperit că le-a prins foarte bine celor care se aflau într-un punct de răscruce în carieră: un moment ce apare inevitabil pe traseul dezvoltării profesionale. Prin exemplele discutate și analiza situației fiecăruia dintre cei prezenți, cursul a reușit să le clarifice direcția pe care e cel mai recomandat să continue.
Beneficii
Beneficiile unui curs de Branding Personal se traduc în primul rând prin clarificarea unei direcții și punerea la punct a unui plan de acțiuni care să te ducă la următorul nivel profesional: fie că vorbim de consolidarea poziției tale, fie de o actualizare sau de un pas înainte într-o direcție nouă. Nu e vorba de rețete prefabricate “de succes”, ci de o evaluare & transformare autentică, a ta cu tine, sincronizată pașilor înainte pe care îi vor face proiectele sau afacerea ta.
De exemplu, mulți dintre cursanți ne-au spus la finalul cursului cât de mult i-a ajutat în stabilirea acțiunilor și a priorităților feedback-ul imediat, aplicat situațiilor lor personale și profesionale, mai ales că a fost corelat cu analiza situtațiilor specifice ale colegilor de grupă.
Citește și Ce este și mai ales ce nu este Branding-ul Personal, pentru a-i înțelege cât mai clar avantajele.
De ce îți recomandăm acest curs?
- Pentru că este singurul curs de pe piață care chiar vorbește în deplină cunoștință de cauză despre Personal Branding: nu confundă acest domeniu cu eticheta în afaceri, manierele, stilul vestimentar, strategiile de public speaking sau puterea de persuasiune în mediul business.
- Pentru că este susținut de traineri specializați și certificați în acest domeniu.
- Grupa este formată din 10 – maximum 15 cursanți, tocmai pentru a putea discuta și analiza situația specifică a fiecăruia: atât personală, cât și profesională. În plus, vei face cunoștință și vei avea ocazia să testezi Platforma Reach, dezvoltată de liderul mondial în domeniul personal branding-ului.
- Vei aduce la masa discuțiilor situațiile concrete cu care te confrunți în ceea ce faci: cum te poziționezi față de concurență; ce direcție nouă de dezvoltare ar trebui să iei în calcul; cum să îți comunici eficient avantajele etc.
- Primești feedback imediat și asiști la analizarea situației fiecărui cursant. Astfel că, prin exemplele concrete din jur, înveți să gestionezi și prioritizezi mai bine propriile acțiuni/strategii.
Ce vei învăța?
În primele două workshop-uri, vei fi ghidat în descoperirea avantajului competitiv unic: care sunt punctele tale forte și cum le transformi în atuurile care fac diferența pentru proiectul/business-ul tău.
În următoarele două workshop-uri, înveți să pui bazele unei strategii de comunicare coerente, astfel: care sunt criteriile pe care dezvolți mesaje cheie pentru a-ți comunica avantajele, poziția; cum alegi canalele potrivite; DOs & DON’Ts în comunicare și în relația cu media.
Acest curs nu mai face parte momentan din portofoliul CREATIVE LEARNING. Daca ești interesat să urmezi acest curs, abonează-te la newsletter și te vom anunța când vom relua cursul de Personal Branding.
Feedback
“Vă mulțumesc pentru cursul de Personal Branding! Simona şi Larisa m-au inspirat, m-au ajutat să realizez că sunt pe drumul cel bun prin sfaturile lor, prin experienţa proprie şi prin exerciţiile oferite. Platforma 360 Reach mi s-a părut foarte utilă şi o recomand. Recomand cursul celor care poate sunt la început de drum în carieră sau doresc să facă o schimbare, celor care au nevoie de un impuls pentru a-şi regăsi încrederea în sine.” (Cătălina Şerban, arhitect & designer)
Iar pe lângă feedback-ul Cătălinei, cei mai mulți dintre cursanți ne-au spus cât de benefică a fost experiența și cum i-a ajutat să-și contureze o direcție și să-și pună în ordine planurile pe plan personal și profesional.
Sesiunea de primăvară a cursului a avut loc în Palatul Noblesse. Nu ne abatem de la descoperirea unor locuri noi de pe harta orașului și nici de la pauzele savuroase, care completează fin experiența de curs. Gustările minunate au fost pregătite de Bake Studio și Flori de Mentă.